پسرک زیبارویم...برای تو و از تو می نویسمنقطه پایان تمام ناامیدی ها و خستگی هایم ...عظمت پروردگار را در ظرایف وجود دوست داشتنی ات می جویم و برای بودنت خداوند را با تمام وجود می ستایم...