
دوست دارم بخندی ... بلند بلند ... آنقدر که فرشته های آسمان تو را ببینند و بدانند که روی این زمین خاکی پر از دود و آهن، کسی هست که از انتهای روحش خوشحال است و قهقهه هایش تمام نشدنیست ... ...
ادامه مطلب
پسرک زیبارویم...برای تو و از تو می نویسمنقطه پایان تمام ناامیدی ها و خستگی هایم ...عظمت پروردگار را در ظرایف وجود دوست داشتنی ات می جویم و برای بودنت خداوند را با تمام وجود می ستایم...
ادامه مطلب